30 Eylül 2011 Cuma

Eylülde gel...




Aslında bu yazının daha değişik bir versiyonunu temmuz ayında yazmayı düşünmüştüm ama bir türlü fırsatını bulup yazamadım. Bu sabah Eylül'ün son günü erken kalkıp havayı görünce aklıma ilk olarak o geldi. Bugün kollarını açmış, altında huzur bulan insanlara bir baba gibi davranan eski dost ne düşünüyordur eylülün son gününde. Gidenleri özlüyormudur?? Geri dönenleri ayırt edebiliyormudur?? 18 Mart da, 6-7 Eylül de, mübadele de çok uzakta kaldı artık, bugün demokrasi, özgürlük kavramlarını duyunca gülüyormudur?? Adanın ara sokakları ona hala birşey ifade ediyor mudur?? Sakızlı muhallebinin tadı hala aynı mıdır?? Veya hiç biri umrunda değilmidir??

Tekrar altında oturup kitap okumama daha ne kadar var ben de bilmiyorum ama, ne zaman yanında olsam hep aynı şeyi hissediyorum. Sanki bana eğilip ''Geleceksen Eylülde gel'' diyor. Benim ise hayatımdan bir eylül daha geçiyor....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder